Klacht Teezily.com: Onjuist product, verkeerde namen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 445291
Gebruiker
Bas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Shirt voor moederdag erg laat ontvangen en helaas met de verkeerde opdruk. Ik heb 2 kinderen maar kreeg een shirt met twee andere namen. Verder al meerdere keren contact gezocht via mail maar niet gelukt, geen respons.

De oplossing

Wil graag mijn bestelling ontvangen. Niet mogelijk, dan geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Bas
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Niet persoonlijk via mail en ook niet via klachtenkompas.
    Hierbij een foto van het shirt met de verkeerde namen. Pijnlijke fout waar helaas niet op gereageerd wordt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Teezily.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen