Klacht Teezily.com: Onjuiste maat T-shirt

Klachtnummer
# 442911
Gebruiker
Gebruiker1540893942
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Late levering, maar i.i.g. nog net op tijd voor moederdag. Ze maken geen gebruik van track & trace. 24 april besteld, 8 mei geleverd.. Dat is dus meer dan 2 weken.

Grootste klacht: M-size besteld en ik krijg kindermaat geleverd.

NIET OK !!!

NEVER NOOIT BESTELLEN BIJ DEZE TOKO !!!!!!!!!!!

De oplossing

1) met track & trace via fatsoenlijke vervoerders zaken doen. Zodat levering met 24 uur mogelijk is en niet 2 weken wachten en een moederdagcadeau mislopen. Je betaalt immers ook 5,- verzendkosten, kennelijk wordt er daar ook marge gepakt. Dat is misbruik.

2) produkt leveren dat aan de beschrijving voldoet. M-maat voor vrouwen is niet gelijk aan een produkt dat een kind van 120cm past.

6 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1540893942
    Datum
    Ik heb nog geen reactie gekregen van Teezily.
  2. Auteur
    Gebruiker1540893942
    Datum
    Er is een support ticket aangemaakt door Teezily, maar verder nog geen inhoudelijke reactie of oplossing van de klacht.
  3. Auteur
    Gebruiker1540893942
    Datum
    Klacht loopt.

    Wordt nu beschouwd als een nog niet-geleverde bestelling (bezorgdiensten kunnen door Covid 19 vertraagd zijn) en per 30-05-2020 als verloren te beschouwen.
  4. Auteur
    Gebruiker1540893942
    Datum
    Nog openhouden, klacht is niet opgelost
  5. Auteur
    Gebruiker1540893942
    Datum
    nog niet gereageerd door Teezily
  6. Auteur
    Gebruiker1540893942
    Datum
    open

Ook een klacht indienen over Teezily.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen