Klacht Teezily.com: Order niet geleverd maar al wel betaald

Klachtnummer
# 448834
Gebruiker
Lindsay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op 4 april een order geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Ik moest wachten tot 19 mei en nog steeds niets ontvangen.
Meerdere emails gestuurd en geen gehoor.
Gevraagd om mijn geld terug te storten maar geen gehoor.

De oplossing

ik wil mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Lindsay
    Datum
    Nu paar dagen later bieden ze aan om gratis de order opnieuw te laten maken.
    Aangegeven dat ik dat niet wil een mijn geld terug wil. Inmiddels nog steeds geen antwoord

Ook een klacht indienen over Teezily.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen