Klacht Tefal: Campingpan ongebruikt en toch beschadigd!

Fran

Ongeveer twee jaar geleden hebben wij twee Tefal kampeerpannen-set gekocht: een grote en een kleine set (om ooit mee te gaan fietskamperen).
Afgelopen weekend halen we de spiksplinternieuwe kleine set tevoorschijn om af te wassen. Toen bleek de anti-aanbaklaag van de onderste pan ernstig aangetast door de kleinere pan die er in gestapeld zit (er is een complete circel zichtbaar in de bodem).
Ik heb gebeld met Tefal maar het gesprek was heel kort: als ik geen bon (meer) heb, houdt het op en is er geen garantie mogelijk.
Wij hebben geen aankoopbon meer; immers is de aankoop langere tijd geleden en zijn we heel tevreden met de grote set. Door de goede naam van Tefal zijn we nooit op het idee gekomen om de set open te maken om te kijken of de inhoud in orde was.
Indien gewenst kan ik foto's doorsturen waarop te zien is dat het geen beschadigingen door gebruik zijn, maar door wrijving door de nethode van verpakken)

Vervanging van de beschadigde pan.

Ook een klacht indienen over Tefal?