Opgelost door Tefal: Door TEFAL gerepareerde stoomgenerator die problemen blijft geven.

content Opgelost
RedDrone#7

Tefal stoomgenerator voor de 3e keer, oktober 2018, ter reparatie aangeboden bij Bol.com, reparatie valt net buiten de garantieperiode, dus moet ik ruim € 50,00 betalen voor de reparatie. Dit keer zal de reparatie behelzen: aansluiting herstellen, doorloopcircuit reinigen/herstellen en afregelen, testen en controleren.
De 1e keer feb. 2017 behelst de reparatie: boiler vervangen, verwarmingscircuit gerepareerd. Diverse onderdelen vervangen. Afgeregeld, getest en gecontroleerd. 2e keer reparatie feb. 2018: bedieningscircuit gerepareerd. Boiler-circuit gerepareerd. Afgeregeld, getest en gecontroleerd. Ik word er moedeloos van. Een apparaat gekocht in september 2016 moet toch blijven doen.

Degelijke reparatie.
Ervoor zorgen dat de TEFAL stoomgenerator probleemloos doet wat die moet doen. Geen schoon water spugen, zodat kleren kleddernat worden, lampjes die blijven branden ondanks de genomen maatregelen ( water is bijgevuld, kalk is schoongespoeld), geen stoom afgeven.

RedDrone#7
    Via Bol.com te horen gekregen dat mijn stoomgenerator niet meer te repareren is en dat ik het aankoopbedrag ad 119,00 euro terug zal krijgen.
    Echter heb ik nog niet gehoord of ik het bedrag ad 51,34 euro dat ik betaald heb voor de reparatie zal terugkrijgen.
    Ik ben benieuwd hoe lang het zal duren. Dus dat is maar weer afwachten en geen stoomgenerator meer.
    Bol.com medewerkers hebben gemaild dat ze hun best doen om het aankoopbedrag en het reparatiebedrag z.s.m. retour te ontvangen.
    RedDrone#7
    Nog steeds doen BOL.com medewerkers hun best om het bedrag van de reparatiekosten aan mij te retourneren, maar de reparatieafdeling van TEFAL/BOL.com (?) geeft geen antwoord op hun vraag.
    Vanavond gaat de BOL.com medewerker weer aan het werk. Ik blijf vooralsnog positief, maar het is moeilijk, aangezien er al weer een week voorbij is. Dus TEFAL reparatieafdeling als het om jullie gaat, reageer aub op het verzoek om terugbetaling van de reparatiekosten.
    Beste Tefal en BOL.com,

Na vijven en zessen zijn mijn klachten afgehandeld.
    Hartelijk dank voor jullie medewerking. Jullie kunnen het, top gedaan!

RedDrone#7
Uiteindelijke oplossing De reparatieafdeling van TEFAL heeft aangegeven dat mijn TEFAL stoomgenerator niet meer gerepareerd kon worden, nadat ik de reparatiekosten overgeboekt had. Na verschillende e-mails en telefonische contacten met de klantenservice van BOL.com is het aankoopbedrag geretourneerd. Het heeft even geduurd voordat het bedrag van mijn reparatiekosten teruggestort werd, dat is ook gelukt. Alles is nu in orde. Bedankt TEFAL en klantenservicemedewerkers van BOL.com