Klacht Tefal: Dure stoomgenerator van Tefal ondeugdelijk product

Jan

Ik heb me over laten halen een Tefal stoomapp. type GV7255 aan te schaffen en gekregen in 2012 (blijkt nu prod jaar 2010) bij mijn beleving deed hij het de eerste keren prima en daarna begon de ellende en omdat ik de bon kwijt was heb ik hem in een hoek gezet en ben gaan strijken met mijn oude. Het liet me niet los dat ik daar zo'n dure Tefal op zolder had staan die niet naar behoren functioneerde.Nu heb ik hem sinds kort weer in gebruik Ik hoopte dat hij weer gewoon zou stomen. Ja kl....dus 1 of 2 keer en dan stopt hij er dus weer mee grrr. Ik hoop dat Tefal toch nog wat voor ons wil betekenen. Zijn erg duur.Ik zie nu op internet een regen van klachten.heeft Tefal me eens gezegd pech gehad want repareren zal duurder worden als een nieuwe kopen, koop maar een nieuwe. Daar ben ik het echt niet mee eens men mag van een product (strijkijzer/stoomapp.) verwachten dat het voor die prijs een deugdelijk prod. is en dus langer dan 3 of 5 jaar meegaat. Ik heb er eff. een jaar mee gestreken

Graag een deugdelijk product dat wel werkt AUB

Ook een klacht indienen over Tefal?