Klacht Tefal: Geen garantie door verkeerd water

Klachtnummer
# 129080
Gebruiker
Katsco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn stoomgenerator GV5223 opgestuurd voor garantie onder nummer E-Care 8010/96568 en terug gekregen zonder reparatie omdat volgens de monteur wij iets anders dan leiding water hebben gebruikt om hem te vullen!
Dit is absoluut NIET zo er is nooit iets anders in gedaan dan Leiding water!
Maar wij wonen in Deventer op het Industrie gebied en hier zit nou eenmaal extreem veel Kalk in het water en ik vind het onbeschoft om ons dan zo maar te beschuldigen van verkeerd gebruik terwijl dit niet zo is , ze mogen van mij de machine laten onderzoeken door een Laboratorium die zullen bevestigen dat er alleen water is gebruikt.

Ze maken zich er zo wel op een gemakkelijk manier uit de voeten om geen garantie te hoeven geven! Tefal Schaam je!!!

De oplossing

Gewoon garantie verlenen waar ik recht op heb, dus repareren of vervangen !

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tefal?