Klacht Tefal: Geen geld terug bij cash back actie Tefal

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 386513
Gebruiker
De Ridder
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij de cash-back actie van Tefal voor een blender moeten foto's worden geupload. Het lukt niet om een foto te maken van de Blokker kassabon binnen de toegestane grootte. Daarom heb ik gebeld met de klantenservice van Tefal, mw. Karin. Deze vertelde mij dat het allemaal heel gemakkelijk ging en dat ik alleen digitaal mijn geld kon terugkrijgen door een foto te uploaden.
Deze cash back actie is een misleidende actie waarbij je veel toeren moet verrichten om je 10 euro terug te krijgen en wordt ook niet door de klantenservice van Tefal opgelost

Gewenste oplossing

Ik wil de beloofde 10 euro cash back op de aankoop van mijn blender van Tefal ontvangen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tefal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen