Klacht Tefal: Geen geld terug bij cash back actie Tefal
Details
Klacht
Bij de cash-back actie van Tefal voor een blender moeten foto's worden geupload. Het lukt niet om een foto te maken van de Blokker kassabon binnen de toegestane grootte. Daarom heb ik gebeld met de klantenservice van Tefal, mw. Karin. Deze vertelde mij dat het allemaal heel gemakkelijk ging en dat ik alleen digitaal mijn geld kon terugkrijgen door een foto te uploaden.Deze cash back actie is een misleidende actie waarbij je veel toeren moet verrichten om je 10 euro terug te krijgen en wordt ook niet door de klantenservice van Tefal opgelost
Gewenste oplossing
Ik wil de beloofde 10 euro cash back op de aankoop van mijn blender van Tefal ontvangen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.