Klacht Tefal: na 2,5 jaar gebruik van Tefal-stoomgenerator een defect? Je staat in de kou!

Bernice

2 jaar garantie op een product is bij wet geregeld. Als na 2,5 jaar de stoom van mijn Tefal stoomgenerator door een kier (tussen bovenste en onderste deel) ontsnapt en ik dit bij Tefal meldt, kan ik het apparaat opsturen, maar de totale kosten zijn voor mij.
Want reken maar dat dit euvel niet te verhelpen zal zijn behalve door vervanging van de lekke tank en die kosten zullen zodanig hoog zijn, dat je beter een nieuwe kunt kopen.
M.a.w. : als je zin hebt om 179 euro voor 2,5 jaar aan een stoomgenerator uit te geven, koop dan een Tefal. Wil je wat meer waar voor je geld; misschien moet je dan maar een ander merk kopen. Dat heb ik in elk geval wel gedaan!
Tefal, bedankt voor de service.

Alles zou zo'n beetje beter zijn geweest dan deze dooddoener.
En toen ik mijn ongenoegen kenbaar maakte, op een nette manier, hebben ze niet eens de moeite genomen om te reageren.

Bernice
    Ik had nog en beetje hoop dat er een reactie zou komen, maar nee hoor, niets. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar, een artikel van Tefal.

Bernice

Ook een klacht indienen over Tefal?