Klacht Tefal: na 2,5 jaar gebruik van Tefal-stoomgenerator een defect? Je staat in de kou!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96668
Gebruiker
Bernice
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 jaar garantie op een product is bij wet geregeld. Als na 2,5 jaar de stoom van mijn Tefal stoomgenerator door een kier (tussen bovenste en onderste deel) ontsnapt en ik dit bij Tefal meldt, kan ik het apparaat opsturen, maar de totale kosten zijn voor mij.
Want reken maar dat dit euvel niet te verhelpen zal zijn behalve door vervanging van de lekke tank en die kosten zullen zodanig hoog zijn, dat je beter een nieuwe kunt kopen.
M.a.w. : als je zin hebt om 179 euro voor 2,5 jaar aan een stoomgenerator uit te geven, koop dan een Tefal. Wil je wat meer waar voor je geld; misschien moet je dan maar een ander merk kopen. Dat heb ik in elk geval wel gedaan!
Tefal, bedankt voor de service.

De oplossing

Alles zou zo'n beetje beter zijn geweest dan deze dooddoener.
En toen ik mijn ongenoegen kenbaar maakte, op een nette manier, hebben ze niet eens de moeite genomen om te reageren.

1 reactie

  1. Auteur
    Bernice
    Datum
    Ik had nog en beetje hoop dat er een reactie zou komen, maar nee hoor, niets. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar, een artikel van Tefal.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bernice
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tefal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen