Klacht Tefal: Pan werkt slecht op inductie, Tefal belt niet terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 352526
Gebruiker
EchteDrent
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zie https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/jumbo-supermarkten/klachten/pan-werkt-slecht-op-inductie.-/details?complaintId=451291dd-db4b-4eb7-94a4-944769eff47d voor de voorgeschiedenis van deze klacht.

Jumbo heeft de klacht doorgezet naar Tefal. Tefal heeft mij gebeld, maar omdat ik op dat moment geen tijd had, gevraagd om over 15minuten weer te bellen. Helaas werd er pas 45 minuten later teruggebeld, toen ik alweer in een vergadering zat en dus niet op kon nemen.

Hierna heeft Tefal schijnbaar de klacht gesloten, want ze hebben al een week niet meer geprobeert te bellen.

De oplossing

Graag zou ik teruggebeld worden door Tefal zodat mijn klacht bekeken kan worden.

2 reacties

  1. Auteur
    EchteDrent
    Datum
    Tefal reageert niet, tijd voor zwaarder geschut?
  2. Auteur
    EchteDrent
    Datum
    Tefal blijft stil....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EchteDrent
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tefal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen