Klacht Tefal: Pan werkt slecht op inductie, Tefal belt niet terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 352526
Gebruiker
EchteDrent
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Zie https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/jumbo-supermarkten/klachten/pan-werkt-slecht-op-inductie.-/details?complaintId=451291dd-db4b-4eb7-94a4-944769eff47d voor de voorgeschiedenis van deze klacht.

Jumbo heeft de klacht doorgezet naar Tefal. Tefal heeft mij gebeld, maar omdat ik op dat moment geen tijd had, gevraagd om over 15minuten weer te bellen. Helaas werd er pas 45 minuten later teruggebeld, toen ik alweer in een vergadering zat en dus niet op kon nemen.

Hierna heeft Tefal schijnbaar de klacht gesloten, want ze hebben al een week niet meer geprobeert te bellen.

Gewenste oplossing

Graag zou ik teruggebeld worden door Tefal zodat mijn klacht bekeken kan worden.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    EchteDrent
    Datum
    Tefal reageert niet, tijd voor zwaarder geschut?
  2. Auteur
    EchteDrent
    Datum
    Tefal blijft stil....

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tefal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen