Klacht Tefal: Tefal houdt geen rekening met ouderen, die niet over een computer beschikken bij hun acties

Tefalklacht

Mijn 79-jarige moeder kocht in de actieperiode 30 januari t/m 14 februari 2014 een Tefal stoomgenerator GV7340 bij Blokker. Omdat zijn geen computer heeft, heeft ze mij gevraagd te regelen de 20 euro van de actie retour te ontvangen. In de actievoorwaarden staat vermeld dat Tefal het aankoopbewijs e.d. uiterlijk 14 dagen na afloop van de actieperiode in hun bezit wil hebben. Omdat ik op 80 kilometer afstand van mijn moeder woon lukte het niet aan deze voorwaarde te voldoen. Een medewerkster van de klantenservice was hélaas niet bereid met enige coulance met de overschrijding van de termijn om te gaan.

Alsnog de 20 euro van de actie ontvangen lijkt mij heel reëel

Tefal
    Geachte mevrouw Van Thiel,Heel vervelend dat u de gegevens niet op tijd kon insturen. Helaas moeten wij ons aan de actievoorwaarden houden. Wanneer uw moeder ons had gebeld, hadden wij een actieformulier per post naar haar opgestuurd. Dit is een extra service voor mensen zonder computer. Hartelijk groet,Consumenten Service Tefal
    Tefalklacht
    Jammer dat de consumenten service van Tefal zich blijft verschuilen achter de actievoorwaarden en met een 'oplossing' komt, waar mijn moeder niets meer aan heeft.
    Laat dit bericht een waarschuwing zijn voor potentiële Tefalkopers: DE SERVICE VAN TEFAL STOPT NA DE AANKOOP!!!

Ook een klacht indienen over Tefal?