Opgelost door TEGAPO: wacht al 3 weken op mijn geld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 461840
Gebruiker
ivonne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb een artikel terug gestuurd, moest bij bestelling de verzendkosten betalen, maar ook bij retourneren, maar krijg daar niets van terug. er was mij beloofd dat het geld meteen op mijn bankrekening terug gestoord zou worden, maar ik wacht al 3 weken op mijn geld, elke dag bel ik om te vragen waar het geld blijft, er word dan steeds gezegd dat het meteen gestort word, dus niet

Gewenste oplossing

dat het geld nu eindelijk meteen gestort word.
Geboden oplossing
het geld 84,99 is eindelijk terug gestort, maar nu wil ik mijn verzendkosten terug. ik heb bij de bestelling voor verzenden moeten betalen, 6,95, en ook om het weer terug te retourneren heb ik de verzendkosten moeten betalen. 6,95 dus totaal 13,80 heb ik hier nog recht op terug gave?al is het maar de helft van de 13,80 ben ik ook tevreden mee. graag een reactie
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    TEGAPO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Ivonne,

    Op 2 juli hebben wij u gevraagd per mail voor het juiste IBAN nummer voor creditering.
    Het IBAN nummer op het retourformulier klopt niet.

    Kunt u deze sturen?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice



    TEGAPO Nederland
    T: 0318-590507
    A: Apeldoornseweg 93, 6731 SB Otterlo

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TEGAPO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen