Klacht Tegeldepot: Levert tweedehandsproduct, trage levering

Klachtnummer
# 381704
Gebruiker
Klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hadden afgesproken dat de levering van een badkamermeubel op donderdag zou plaatsvinden, maar kwam nooit. De leverancier had door de aankomende bouwvak last van drukte en konden niet op tijd leveren, stelde het bedrijf. Dit werd echter pas gecommuniceerd nadat de monteur al gearriveerd was, op de middag van de afgesproken levering, na actief bellen en mailen. Dit kostte mij €200, het werkloon voor de monteur die voor niets was uitgerukt, waarvan het bedrijf slechts bereid was €40 te vergoeden. Alsof dat niet genoeg was bleek toen de levering daadwerkelijk, en te laat dus, arriveerde, de levering beschadigd was. Het gaat om lakbeschadigingen, het lijkt erop dat er ook iemand is geweest die er met een mes oid tegenaan heeft gezeten gezien de krassen op andere plekken van het meubel. Verder was er een voetstap te zien op een van de kastdelen. Het lijkt dus te gaan om een tweedehandsproduct, dan wel een retourzending, maar het product is 'als nieuw' bestempeld op de website van Tegeldepot.nl. Meerdere pogingen met tegeldepot in contact te komen liepen op niets uit, vandaar deze nieuwe stap.

De oplossing

Ik heb inmiddels 40€ terug mogen ontvangen ter compensatie van de vertraagde levering. Een aardige geste, doch niet genoeg om de monteur van te kunnen betalen die voor niets was gekomen (dit koste me uiteindelijk €200). Dit geld wil ik volledig terug, omdat de leveringsafspraak duidelijk was. Ook voor de beschadigingen eis ik een vergoeding. Het badkamermeubel kostte €499, ik wil hiervan de helft terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tegeldepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tegeldepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen