Klacht Tegelgereedschapshop.nl: misleidende levertijd op de website bij bestellen van artikelen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 324218
Gebruiker
MW72
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij artikel bestellen staat: Levertijd: Besteld voor 17:00 uur, morgen in huis.
Zaterdag 22-9 besteld, maandag geen levering, ook niet dinsdag, mogelijk pas woensdag.
Mail contact gehad en krijg als klant te horen dat ik dat zelf niet goed gelezen heb, namenlijk:
Als u uw bestelling op een werkdag voor 17.00 uur plaatst heeft u het de volgende werkdag in huis.
Maar dat staat er niet als je op artikel klikt en besteld.
Bejegening van bedrijf naar mij als klant is slecht, aanhef als geachte: niet geachte mevrouw ..., terwijl ik in de mail met naam afsluit

De oplossing

Ik hoop dat het bedrijf zijn website zal aanpassen zodoende niet ander klanten te misleiden dat iets besteld voor 17:00 uur morgen in huis is.
Als je dit niet waar kunt maken zet het dan niet op je website en mocht je dan vinden als bedrijf dat je bedoeld op werkdagen voor 17:00 uur besteld , morgen in huis, dien je dit aan te passen op je website

1 reactie

  1. Auteur
    Tegelgereedschapshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Weetzel,

    Als u zich verkeerd bejegend voelt door ons dan bieden we u daar onze excuses voor aan, want dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.

    Aangaande de tekst bij ons op de site "Levertijd: Besteld voor 17:00 uur, morgen in huis", heeft u een punt dat dit duidelijker kan, omdat dit geld voor bestellingen op werkdagen. We kunnen u aangeven dat we achter de schermen druk bezig zijn om dit te laten aanpassen. Aan de andere kant wil ik u wel aangeven dat we bij ons op de website bij "klantenservice" duidelijke informatie geven omtrent de verzending. We zijn dan ook een professioneel bedrijf die al heel lang op een goede manier onze klanten bedienen, ook staan we bekend als bedrijf met een hele goede naam die zijn afspraken zeker nakomt.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Tegelgereedschapshop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MW72
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeer on-professioneel die klanten op dusdanige manier bejegenen en vooral alles afschuiven op de klant. In telefoongesprek op zo'n toon behandeld dat ik niet anders kon dan de haak erop te gooien. Zo laat ik mij niet behandelen .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tegelgereedschapshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen