Klacht Tegelhandel van Kessel: Tegelvloer komt los

FamMeijer

Wij hebben onze tegelvloer in 2010 bij Van Kessel gekocht en laten leggen.
Gelijk daarna waren er holle plekken. Dat kon geen kwaad zei hij, toch hebben wij om extra garantie gevraagd. De holle plekken zijn groter geworden en de voegen zijn losgelaten. Van Kessel zegt dat hij de heer Zimney (zijn vaste applicateur) daarop aan heeft gesproken en dat de schuld bij hem ligt. Omdat we telkens geen gehoor kregen, en Van Kesssel nooit is langs geweest, ben ik langsgegaan. Daar zei ik dat het ook aan de lijm kon liggen. Meteen stuurde Van Kessel de lijmleverancier langs. Die concludeerde in zijn rapport dat het waarschijnlijk komt doordat de tegels strak tegen de muren zijn gelegd en dat hierdoor spanning is opgebouwd en de tegels zijn gaan loslaten. Dat verklaart niet waarom de vloer gelijk al na het leggen hol klonk. Wij hebben een tegelzetter laten komen en hij vertelde dat het logisch is dat holle plekken steeds groter worden en dat de vloer uiteindelijk helemaal los gaat liggen.

Van Kessel is nooit langs geweest voor deze klacht. Graag hebben we normaal contact over deze klacht en willen we dat er een professioneel bedrijf komt kijken naar het eventueel lijmen van de holle ruimtes onder de vloer met een injectievloeistof. Als deze oplossing niet gaat werken, willen wij dat de oude vloer eruit gaat en er een nieuwe vloer door de heer van Kessel gelegd wordt of het bedrag dat nodig is om deze schade op te lossen.

Wij vinden dat Tegelhandel van Kessel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!