Klacht Tegelprint.nl: geboortetegel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 10492
Gebruiker
joop van dongen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ls,

Simpel eigenlijk. 8 augustus bestel ik een geboortetegel bij tegelprint en, omdat ik geen tijd verliezen wil, betaal ik gelijk met Ideal. Volgens info op de site, mag ik, -omdat ik het ontwerp compleet met foto en tekst aanlever- dan aflevering binnen 5 dagen verwachten.
9 augustus realiseer ik me, dat ik, "in de zenuwen" het uur van de geboorte vergeten ben op te geven en stuur de andere dag een mailtje om dit alsnog te corrigeren.
Een bevestigende reactie van Gert Meijer komt de andere dag.
Als ik na de vijf dagen niets gehoord of gezien heb, bel ik even. Nou, even! Via een afgeschermd antwoordsysteem -je krijgt dus geen persoonlijk contact- kun je een boodschap inspreken, deze als urgent laten markeren en een terugbelnummer achterlaten. Het systeem garandeerd dat ik als eerste op de terugbellijst sta.
Na weer een paar dagen van afwachten met zinloos nogmaals bellen, stuur ik een mail welke ik onderstaand weergeef:

Geachte Gert Meijer,

Teleurstellend is zacht uitgedrukt, want ik ben echt kwaad. U doet gewoon
niet wat u op de site beloofd: als een eigen gemaakt ontwerp wordt
aangeleverd, levert u de tegel binnen 5 dagen. En bij kopen op internet is
het juist zo belangrijk dat wordt nagekomen wat beloofd wordt; zeker als er
nog vooruit betaald dient te worden ook. Dat schept verplichtingen!

De telefoon is ook goed afgeschermd met een ingenieus antwoordsysteem, maar
geen persoonlijk contact. Dat ingenieuze systeem heeft trouwens ook geen
zin, als ook daar niet gedaan wordt wat wordt beloofd; zelfs niet na
ingeven van een terugbelnummer en aanmerken als urgent. Ik belde rond 10 uur
vanmorgen voor de eerste keer en 10 minuten geleden voor de tweede keer. Het
is nu 14.00 uur.

Zelfs uw onderstaande reactie op mijn tekst aanvulling riep al vragen op,
want "Ik probeer een voorbeeld volgende week te sturen". Waar slaat dat nou
op, als u binnen vijf dagen dient te leveren? Maar zelfs die proef heb ik
nu -10 dagen na bestelling!- nog niet gezien, waarmee ik veronderstel, dat
er nog niks gebeurd zal zijn. Komt dan goed uit, want laat het verder maar
zitten en stort m'n geld maar terug: 617316163.

u raadt het al; tot op heden niets gehoord of gezien. Donderdag snel op "personal Gifts" een nieuw tegeltje besteld. Was nog goedkoper ook en werd jl. zaterdag bezorgd.
Vandaag op kraamviesite geweest -'t-kind is haast jarig!- en het was een succes.
Maar wel duur zo.

Ik wacht gespannen een verdere ontwikkeling af, en teken,

met vriendelijke groet,

J.C.v.Dongen.

De oplossing

Ook simpel; gewoon de via Ideal betaalde €. 20,70 terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tegelprint.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    joop van dongen
    Datum
    kom toevallig op de site en zie dat mijn klacht er nog steeds staat met: bedrijf niet actief.
    Jammer!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joop van dongen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tegelprint.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen