Klacht Tegeltjes.com: Aardige tegel, maar verschrikkelijke service

Klachtnummer
# 35155
Gebruiker
Er
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het bestellen van de tegel bleek ik mijn edentifier niet bij me te hebben. Toen heb ik de bestelling afgebroken en heb een nieuwe tegel besteld middels achteraf betaling. Die tegel was prima en betaling ging goed. Toen kwamen echter de automatische betalingsaanmaningen voor de eerste, afgebroken bestelling. Dan blijkt tegeltjes.com een erg vervelend bedrijf: wel automatisch aanmaningen sturen, maar nooit reageren op telefoon of e-mail waarin je het een en ander uitlegt en daarna met deurwaarders dreigen. Bah! Heb uiteindelijk betaald (het is de moeite ook niet voor zo'n klein bedrag), maar heb een hele vieze nasmaak overgehouden aan tegeltjes.com.

De oplossing

Geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tegeltjes.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tegeltjes.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen