Klacht Tegeltjesenzo.nl: Betaald en niet geleverd: Aangifte gedaan

SK1985

Zoals ieder ander die gelukkig de tijd heeft genomen om zijn/ haar klacht in te dienen heb ik ook 5 tegeltjes besteld, betaald en niet geleverd gekregen.

Ik heb na het lezen van ieders berichten ook digitaal aangifte gedaan met daarbij een link naar deze website zodat er wellicht iets aan dit onrecht gedaan kan worden. Adresgegevens en informatie zijn middels mijn aangifte bekend bij de politie. Ik heb in de Algemene Voorwaarden van Tegentjesenzo.nl gelezen en voor bedrijven dat zij contact op kunnen nemen via H.J. Eshuis uit Almelo van Eshuis Media. Hierop heb ik via google wat informatie kunnen achterhalen, bijvoorbeeld 2 telefoonnummers die niet meer actief zijn en jawel een adres: De Ara 62 in Almelo.

Het is jammer dat ik aan de andere kant van het land woon, maar is er misschien iemand die misschien al persoonlijk verhaal is gaan halen?

Optie 1: Bestelde artikelen alsnog leveren met welgemeend excuus en compensatie voor de gemaakte moeite.

Optie 2: Geld retour en welgemeend excuus.

Wij vinden dat Tegeltjesenzo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tegeltjesenzo.nl?