Klacht Tegeltjesenzo.nl: Wel betaald, geen product of reactie

M

Bedrukt tegeltje besteld eind juli en na 4 weken nogsteeds geen tegel geleverd. Kosten zijn wel netjes door mij betaald. Ondanks verscheidene pogingen voor contact geen reactie. In overeenstemming met de door www.tegeltjesenzo.nl opgestelde algemene voorwaarden de opdracht na 7 werkdagen (zonder levering of contact) geannuleerd met het verzoek tot terugstorten van het geld. Ook hier geen reactie.
Ik zal overgaan tot het doen van aangifte van oplichting bij de politie en ik hoop dat meerdere gedupeerden dit zullen doen zodat dit schijnbaar malafide bedrijf aangepakt wordt. De betrokken bedragen zijn niet hoog, maar het feit dat je zo gemakkelijk mensen op kunt lichten staat mij erg tegen.

Mijn eis is dat ik conform de algemene voorwaarden mijn geld teruggestort krijg binnen 14 dagen vanaf plaatsing van dit bericht.

Wij vinden dat Tegeltjesenzo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tegeltjesenzo.nl?