Klacht Teka groep: Vasthouden aan de gemaakte afspraken waarbij de kans groot is dat ze zelf niet kunnen leveren.

Klachtnummer
# 522748
Gebruiker
GC van Manen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We gaan mei dit jaar trouwen. We hebben in oktober, december en februari een mail gestuurd met het verzoek om informatie over maatregelen en dergelijke. Elke keer is de reactie dat we af moeten wachten en geduld moeten hebben. Pas twee maanden van tevoren wordt er contact opgenomen. Er wordt niet ingegaan op annulering, tegemoetkoming, maatregelen, etc. Ook wordt er geen initiatief getoond in het onderhouden van contact. Op dit moment is de enige optie afwachten of zelf annuleren voor 100% van het bedrag terwijl de organisatie niet tegemoet kan komen aan de afspraken en er een minimum winstgarantie afgesproken is.

De oplossing

Meedenken en met opties komen (afwachten is geen oplossing)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Teka groep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Teka groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen