Klacht Tekeapynmakkum Pandjeshuis Koopplein Harlingen Woningontruiming Friesland: Iphone 6 blijkt clone en functioneert niet

Bud

Via Marktplaats een iphone 6 64, gb gekocht bij Pandjeshuis Harlingen. Bij afhandeling van de betaling gaf de medewerker aan dat deze telefoon bij een klant was geleverd bij de verlenging van zijn abonnement en dat deze klant al een telefoon had. Als de telefoon aangetekend wordt verzonden en wordt geleverd blijkt het om een clone telefoon te gaan, iets wat achteraf net boven de adresgegevens in de advertentie staat.
In de reactie op mijn bod staat IPhone 6 64 gb en vervolgens wordt een clone geleverd.
Contact opgenomen en geprobeerd de koop te ontbinden. Na overleg van de verkoper kreeg ik te horen dat ze dat niet doen. Bij installeren van de telefoon blijkt mijn simkaart niet te werken. Hij pakt het signaal van mijn provider niet goed. Dit heb ik aangegeven aan de verkoper die aangaf dat de telefoon het wel deed. Ik zit nu met een clone telefoon die het niet doet en voor verkoper is de zaak afgedaan.

Ik wil de koop ontbinden

Wij vinden dat Tekeapynmakkum Pandjeshuis Koopplein Harlingen Woningontruiming Friesland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tekeapynmakkum Pandjeshuis Koopplein Harlingen Woningontruiming Friesland?