Opgelost door Tel Sell: 1september bestelling gedaan, oktober betaald, december nog niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42747
Gebruiker
Bianca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 september heb ik bij Tel Sell de slim freezer besteld. Deze zou binnen 4 weken geleverd worden. In oktober is de betaling automatisch afgeschreven en daarbij stond vermeld dat de bestelling binnen 2 weken geleverd zou worden. Nu is het 7 december, is er nog steeds niet geleverd en op een mail die ik gestuurd heb krijg ik te lezen dat de levering is uitgesteld tot week 1!! schandalig, zeker gezien het feit dat er op tv nog steeds reclame wordt gemaakt voor de slim freezer en ze kunnen nu al niet aan de bestellingen voldoen!.
Wat kan ik tegen dit wanbeleid doen?
met vriendelijke groet
Bianca van de Vijfeijke

De oplossing

Levering van de bestelling, nog deze week, gezien het feit dat de leveringstermijn van 2 weken al met > 4 weken is overschreden.

1 reactie

  1. Auteur
    Bianca
    Datum
    tel sell heeft gereageerd, kan echter nog steeds niet aan levering voldoen, hebben als tegemoetkoming nu beloofd een plaid cadeau te doen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bianca
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen