Klacht Tel Sell: artikel retour gestuurd, niets meer gehoord, geen geld terug gestort !

Klachtnummer
# 317040
Gebruiker
Gebruiker1533822757
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een livington aircooler gekocht bij telsell.
Op een tafeltje gezet. Is vreselijk gaan lekken, dat zag ik de volgende dag.
Tafeltje kan ik weg gooien.
Telsell gebeld, na heeeeel lang wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn.
Wilde de aircooler terugsturen. maar was niet van plan ook nog de verzendkosten te betalen, kan tafeltje ook al weggooien.
Kreeg een antwoordnummer om aircooler gratis terug te kunnen sturen.
Dat is nu een paar weken geleden.
Niks meer gehoord.

Ik probeer ze via klantenservice 0800 2400024 te bereiken, maar alle medewerkers zijn in gesprek. hang echt elke keer half uur aan de lijn, je krijgt gewoon een bandje.te horen.

De oplossing

geld teruggestort krijgen, heb aircooler retour gestuurd.
Het gaat om 49,90 euro.

3 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1533822757
    Datum
    Nog steeds geen contact kunnen krijgen.
  2. Auteur
    Gebruiker1533822757
    Datum

    Ik blijf bellen met telsell, maar krijg niemand aan de lijn!
    Alle medewerkers zijn in gesprek.....
  3. Auteur
    Gebruiker1533822757
    Datum
    Nog geen contact kunnen krijgen via mail en 0800 nummer......

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen