Klacht Tel Sell: Betreft bestelling 04-08-2015

Klachtnummer
# 128483
Gebruiker
Vanessa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gedachte heer/mevrouw,

Op 4 augustus 2015 heb ik een bestelling geplaatst voor de Ab Solution Pro.
Op 10 augustus 2015 heb ik gebeld omdat ik nog geen bevestiging had gehad. Er werd mij verteld dat het nog 6 a 7 weken kon duren. 9 september heb ik nog eens keer gebeld en toen werd mij verteld dat het 9 a 10 weken ging duren!! Dit vond ik onprettig dat ik hier van niet op de hoogte werd gesteld. Helaas heb ik het hard nodig voor mijn rugklachten. De bestelling heb ik geannuleerd omdat ik het niet netjes vind, en geen waar voor mijn geld terug krijg. Vind het erg teleurstellend dat er niks gedaan mee is. Hopelijk krijg ik nog een reactie. Met vriendelijke groet, Vanessa Dautzenberg

De oplossing

Als nog het product geleverd krijgen en anders graag het geld terug krijg.

En voortaan even aangeven als een product op is.

1 reactie

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw Dautzenberg,

    Naar aanleiding van uw klacht heeft onze klantenservice inmiddels contact met u opgenomen.

    Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com.

    Met vriendelijke groet,

    Tel Sell Webcare

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen