Klacht Tel Sell: Geen artikel wel betaald !

Mindy

29 Jan. 2014 bedrag van € 110,40 afgeschreven. Artikel haarstyler ontvangen na twee dagen retour. Klacht werd in eerste instantie niet geaccepteerd, aangetekende brief gestuurd dd. 24 febr. Geld zou worden geretourneerd.
Heb inmiddels 3 weken lang getelefoneerd naar klantenservice, nog steeds geen geld
ontvangen krijg steeds hetzelfde verhaal te horen dat de afwikkeling een week duurt.
Dit is inmiddels 4 maanden. Vindt het pure diefstal geen artikel maar wel geld kwijt.

Terugstorting van het bedrag € 110,40

Tel Sell
    Geachte mevrouw Seepma,Wij hebben uw bericht in behandeling genomen. Onze Klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare
    Tel Sell
    Geachte mevrouw Seepma,Naar aanleiding van uw klacht heeft onze klantenservice inmiddels contact met u opgenomen. Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare

Ook een klacht indienen over Tel Sell?