Klacht Tel Sell: Geen artikel wel betaald !

Klachtnummer
# 61089
Gebruiker
Mindy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

29 Jan. 2014 bedrag van € 110,40 afgeschreven. Artikel haarstyler ontvangen na twee dagen retour. Klacht werd in eerste instantie niet geaccepteerd, aangetekende brief gestuurd dd. 24 febr. Geld zou worden geretourneerd.
Heb inmiddels 3 weken lang getelefoneerd naar klantenservice, nog steeds geen geld
ontvangen krijg steeds hetzelfde verhaal te horen dat de afwikkeling een week duurt.
Dit is inmiddels 4 maanden. Vindt het pure diefstal geen artikel maar wel geld kwijt.

De oplossing

Terugstorting van het bedrag € 110,40

2 reacties

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw Seepma,Wij hebben uw bericht in behandeling genomen. Onze Klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare
  2. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw Seepma,Naar aanleiding van uw klacht heeft onze klantenservice inmiddels contact met u opgenomen. Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen