Opgelost door Tel Sell: Geen geld retour voor niet ontvangen product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172608
Gebruiker
NiKa
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In december 2015 bestelde ik een product. Twee weken later was het product nog steeds niet geleverd en besloot ik te mailen met de vraag waar het bleef. De klantenservice gaf aan dat dit nog 10 weken ging duren, dus dat betekende in december bestellen in maart leveren. Dit vond ik onacceptabel ook gezien ik niet geïnformeerd ben over de lange levertijd. Daarom heb ik de bestelling geannuleerd en in de mail werd aangegeven dat mijn geld binnen twee weken teruggestort. Echter is dit nog steeds niet gebeurd en h het is inmiddels juni. Na diverse keren mailen en bellen, kom Tel Sell hun belofte niet na.

Ik ben zeer teleurgesteld dat het contact steeds van de klant moet komen. Dat je niet wordt ingelicht als de levertijd langer is dan aangegevn op de site. En nog zwaarder teleurgesteld dat ik nu steeds moet zeuren om mijn geld terug te krijgen

Gewenste oplossing

Ik wil zo spoedig mogelijk mijn geld op mijn bankrekening.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw Knappert,

    Er is inmiddels contact met u opgenomen.
    Mocht u nog vragen hebben kunt u deze richten aan klantenservice @telsell,com

    Met vriendelijke groet Tel Sell Webcare
  2. Auteur
    NiKa
    Datum
    Mijn doel is bereikt, ik heb mijn geld terug. Daarmee is de klacht wel afgehandeld, echter had het Telsell gesierd om daar niet 5 maanden mee te wachten en beter om te gaan met haar klanten. Mij zijn ze in elk geval kwijt als klant.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen