Klacht Tel Sell: Geen retour geld ontvangen en geen contact te kunnen krijgen met de klantenservice

# 319416
Secil

Ik heb een product retour gestuurd waar bij ik zie dat ze het op 9 augustus 2018 hebben ontvangen(gevolgd via track en trace). Later geeft de medewerker aan is op 9 augustus 2018 ontvangen maar op 10 augustus 2018 bij kantoor aangemeld en ik zit nu sindsdien te wachten op mijn geld. Op 10 augustus 2018 heb ik ze nog aan de telefoon gehad of ze pakket goed hadden ontvangen en mij werd verteld als ik binnen een week mijn geld niet had of ik ze even wilde bellen(terwijl ze 14 dagen tijd hebben). Ik heb een week later gebeld werd aangegeven dat ik nog een week de tijd heb en dat ze achter lopen dat ze mensen moeten inhuren en hun nog moeten inwerken maar dat ze nog bij 2 augustus waren. We zijn vandaag 24-08-2018 en ik heb nog geen geld. Ik bel ze op en ik sta al 1 uur 48 minuten op de wacht terwijl er werd gezegd dat ik de eerst volgende was en dat ik zo snel mogelijk werd geholpen(via bandje). Ik dacht ik bel ook met de telefoon van mijn moeder kijken welke ze als eerst opnemen omdat het mij gewoon te lang duurde en daar sta ik al 30 minuten op de wacht.

En ik wil gewoon mijn geld terug. Ik hoorde binnen 14 dagen mijn geld te ontvangen

Mijn geld terug en zo snel mogelijk. Ze mogen ook wat doen aan de klanten service want bijna 2 uur aan de lijn is geen stijl

Ook een klacht indienen over Tel Sell?