Opgelost door Tel Sell: Geld niet terugstorten en niet reageren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173882
Gebruiker
Rik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Klant moet zelf orderbewaking doen, krijgt geen reactie en geen geld terug.
Acties:
12 mei 2015 een shirt besteld via de site en direct betaald. Er werd een levertijd van 2-3 werkdagen gegeven.
28 mei 2015 Geïnformeerd naar de orderstatus // zelfde dag reactie: verwachte levertijd 6-8 weken.
12 augustus 2015 nogmaals geïnformeerd naar status //14 augustus reactie: wederom verwachte levertijd van 6 weken, met excuses voor de vertraging
17 februari 2016 aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in levering met de wens de order te annuleren // zelfde dag reactie: bestelling geannuleerd, u krijgt binnen 14 dagen geld teruggestort.
31 maart 2016 Geïnformeerd naar de betalingsstatus // zelfde dag reactie: sorry voor de vertraging, nog enkele werkdagen
11 mei 2016 Geïnformeerd naar betalingsstatus // zelfde dag reactie: sorry, betaling volgt zsm
25 mei 2016 Geïnformeerd naar betalingsstatus // geen reactie
22 juni 2016 Geïnformeerd naar betalingsstatus // geen reactie

De oplossing

Restitutie van het orderbedrag

2 reacties

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte heer de Kikker,

    Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen via de e-mail. Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u contact opnemen met klantenservice@telsell.com

    Met vriendelijke groet Tel Sell webcare
  2. Auteur
    Rik
    Datum
    'Toevallig' is het geld direct na het indienen van de klacht op klachtenkompas teruggestort... Blijkbaar heeft TelSell Klachtenkompas nodig om de juiste prioriteit te geven aan klachten van klanten.
    Klachtenkompas werkt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy