Opgelost door Tel Sell: Geven geen geld retour .

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37798
Gebruiker
ineke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

App. gekocht voor het gezicht (spierstimulatie) Er zat een stickertje op : na opening geen geld retour. Toch opengemaakt, anders kon ik het produkt niet beoordelen! Apparaat paste niet goed op mijn gezicht, te groot en kon niet bijgesteld worden. Mail gestuurd en apparaat retour gestuurd met begeleidende brief. Antwoord: U heeft het open gemaakt dus krijgt u uw geld niet terug. Op mijn vraag hoe ik dan een produkt kan beoordelen geen antwoord. Nu wordt het 10 weken bewaard en als ik het terug wil hebben kost me dat voor de derde keer portokosten. Hoe krijg ik mijn geld terug?



De oplossing

Geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw,Naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas.nl heeft onze Klantenservice inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen ten zeerste dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien dit niet het geval is, raden wij u aan een e-mailbericht te verzenden naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
  2. Auteur
    ineke
    Datum
    Wat een snelle afhandeling! Tenminste, ik ga er vanuit dat ik binnen een week nu mijn geld retour heb, zoals beloofd door Telsell.
    Hartelijk dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ineke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen