Opgelost door Tel Sell: Geven geen geld retour .

ineke

App. gekocht voor het gezicht (spierstimulatie) Er zat een stickertje op : na opening geen geld retour. Toch opengemaakt, anders kon ik het produkt niet beoordelen! Apparaat paste niet goed op mijn gezicht, te groot en kon niet bijgesteld worden. Mail gestuurd en apparaat retour gestuurd met begeleidende brief. Antwoord: U heeft het open gemaakt dus krijgt u uw geld niet terug. Op mijn vraag hoe ik dan een produkt kan beoordelen geen antwoord. Nu wordt het 10 weken bewaard en als ik het terug wil hebben kost me dat voor de derde keer portokosten. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Geld terug

Tel Sell
    Geachte mevrouw,Naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas.nl heeft onze Klantenservice inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen ten zeerste dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien dit niet het geval is, raden wij u aan een e-mailbericht te verzenden naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
    ineke
    Wat een snelle afhandeling! Tenminste, ik ga er vanuit dat ik binnen een week nu mijn geld retour heb, zoals beloofd door Telsell.
    Hartelijk dank.

ineke

Ook een klacht indienen over Tel Sell?