Klacht Tel Sell: Het niet leveren van product

Joop

Ik heb de wonder core deluxe bestelt en betaalt op 10-03-2014 .nu bijna 2 maanden later en elke week bellen krijg ik te horen hij wordt volgende week geleverd en zo gaat het bijna al 2 maanden.

Ik verwacht van dit bedrijf eerlijkheid en niet dat ze me al bijna 2 maanden aan het lijntje houden. En waarom houden ze al zolang het geld van mijn rekening zonder levering van het product wat ik besteld heb.

Tel Sell
    Geachte,Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Onze Klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
    Tel Sell
    Geachte,Naar aanleiding van uw bericht heeft onze Klantenservice zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebt, raden wij u aan een bericht te verzenden aan klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare

Ook een klacht indienen over Tel Sell?