Klacht Tel Sell: Het niet leveren van product

Klachtnummer
# 61758
Gebruiker
Joop
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb de wonder core deluxe bestelt en betaalt op 10-03-2014 .nu bijna 2 maanden later en elke week bellen krijg ik te horen hij wordt volgende week geleverd en zo gaat het bijna al 2 maanden.

De oplossing

Ik verwacht van dit bedrijf eerlijkheid en niet dat ze me al bijna 2 maanden aan het lijntje houden. En waarom houden ze al zolang het geld van mijn rekening zonder levering van het product wat ik besteld heb.

2 reacties

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Onze Klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
  2. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte,Naar aanleiding van uw bericht heeft onze Klantenservice zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebt, raden wij u aan een bericht te verzenden aan klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen