Klacht Tel Sell: Het niet serieus nemen c.q. afhandelen van klacht.

Jan

Qtech Cookware28 cm koekenpan voldoet niet. Handvat kan niet vast gezet worden. Sluit niet aan op pan. Hierdoor gevaarlijke situatie dat bij gebruik, de hete pan van steel loslaat.
Info fabrikant: Algemene Informatie tot Qtech Pan:
QTech pannen zijn ideaal om gezond zonder toevoeging van olie of boter te braden en koken. En door de gepatenteerde ergonomisch ontworpen handgreep los te klikken maakt u van uw Qtech pan in een handomdraai een hittebestendige ovenschaal om in te braden of te bakken.
Wij hebben recent uw pakket met de Qtech Cookware - 28 cm koekenpan retour ontvangen. U heeft aangegeven dat het handvat niet goed aansluit op de pan.
Ons magazijn heeft geconstateerd dat deze wel correct aansluit. Doordat deze nieuw is gaat het alleen iets stroever, maar dit zal dus steeds beter gaan. Dit in tegenstelling info fabrikant.

Na diverse e-mails met foto’s en verzendingen van de pan schrijft Tel Sell : U gaf aan de koop te willen ontbinden. Omdat u deze veiling gewonnen heeft via Veilingacties.nl is dit niet mogelijk. Zoals ook aangegeven staat op de website zijn veilingen bindend en mogen niet geretourneerd worden:
“Alle gewonnen veilingen zijn bindend. Het wettelijk verplichte herroepingrecht voor diensten gesloten op afstand, is uitgesloten op basis van de wettelijk toegestane uitzonderingen”.
Uiteraard bieden wij wel garantie op onze producten maar in dit geval is dat niet van toepassing gebleken om bovenstaande redenen.
Uit het voorafgaande blijkt dat men ook geen garantie geeft. Daarom ontbinding koop vanwege onmogelijkheid tot herstel/vervanging van het product

Tel Sell
    Geachte heer Albers ,
    Nav eerdere vanuit u is er meerdere malen contact met u geweest waarin ons standpunt duidelijk is uitgelegd.
    Wel beschouwen wij hierbij de klacht als opgelost.
    Voor verdere vragen verwijs ik u naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,
    Telsell Webcare
    Jan
    Ik verwacht van u zoals in mijn schrijven d.d. 3 februari ‘14 gesteld is Ontbinding Koop en mijn aankoopbedrag ad € 43,45 en € 30,30 aan verzendkosten in totaal € 73,75 op mijn bankrekening. a. Handvat sluit niet aan op de pan zoals hierboven beschreven. U maakt er een welles niet spel van. Terwijl duidelijk is dat dit niet o.e.k. met beschrijving fabrikant. Dus patstelling.
    Tel Sell
    Geachte heer Albers,Er is meerdere malen contact met u geweest waarin ons standpunt duidelijk is uitgelegd.
    Het spijt ons te vernemen dat u nog steeds niet tevreden bent met de geboden oplossing. Helaas kunnen wij in deze kwestie niet meer voor u betekenen dan de geboden oplossing zoals eerder telefonisch besproken.
    Daarom beschouwen wij hierbij de klacht als opgelost.
    Telsell Webcare
    Jan
    Door u toedoen maakt u geen vrienden en is dit voor mijn een principiële zaak geworden. Het gaat niet alleen maar niet om de centen.
    Ik geef u nog 10 dagen de tijd om aan mijn gestelde verzoek te voldoen.
    Omdat Tel Sell niet bij de Geschillencommissie is aangesloten, zal ik dan genoodzaakt zijn deze zaak onder de aandacht van de Rechter te brengen.

Jan

Ook een klacht indienen over Tel Sell?