Opgelost door Tel Sell: Ik bestel een power press juiver van 130 euro en krijg een enrico sapcentrifuge slow juicer van 44,95

Henk

Helaas heb ik dit product besteld, omdat deze product niet leverbaar was kreeg ik een vervangend product, volgens de klantenservice is dit de gebruikelijke procedure. Ik kreeg een Enrico M-Line Sapcentrifuge, op intranet te koop voor 44,95.
via de klantenservice kreeg ik te horen dat ik het product retour kon doen, dit zullen we gaan doen, maar ik blijf 130 euro en 44,95 niet echt een gelijkwaardig product noemen, wanneer ik medewerker hiermee confronteer, krijg ik te horen dat deze niet op de hoogte is van de prijzen. Bied dan op zijn minst aan, het verschil terug te betalen maar ook dit werd niet aangeboden. Ook kon ik niet als nog het product krijgen wat ik besteld had, wat mij overigens een goed product leek. Nu maar afwachten of ik het geld terug krijg. Dit was mijn eerste bestelling via tell Sell, mogelijk ook de laatste, afhankelijk hoe e.a. nu wordt afgehandeld. Vreemde is wel dat het apparaat hier nog steeds te koop staat. Terwijl ze weten dat hij niet op voorraad is.

eerste keus: Ik zou graag alsnog het product wat ik besteld heb krijgen.
tweede keus: product retour en geld terug. Dan graag op de site vermelden dat dit product niet leverbaar is. Aandachtspunt wanneer jullie het product verzenden, laat dan de klant weten dat het een vervangend product is.

Tel Sell
    Geachte meneer Diphoorn,Uw klacht is in behandeling genomen.
    Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare
    Tel Sell
    Geachte heer Diphoorn,Naar aanleiding van uw klacht heeft onze klantenservice inmiddels contact met u opgenomen. Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
    Henk
    Ik stuur het apparaat terug en zal mijn geld terug krijgen.
    Helaas kunnen andere klanten het apparaat nog steeds bestellen via de site, terwijl ze tegen mij zeggen dat ze het apparaat niet kunnen bestellen. kortom, voor mij is het opgelost, maar ander klanten, moeten nu waarschijnlijk dezelfde procedure door lopen, omdat ze de site niet kunnen aanpassen, aldus de betreffende medewerker. Wel zouden ze melden als ze een vervangend product sturen.

Henk

Ook een klacht indienen over Tel Sell?