Klacht Tel Sell: instyler schadelijk

eva

Er wordt letterlijk verteld dat de instyler niet schadelijk is voor het haar.
Mijn haar is op de laagste van de drie standen verbrand.
Het tussen stuk voor het europese stopcontact wat er bij geleverd wordt laat het aparaat steeds stoppen.
Ik zag op de you tube filmpjes later dat meerdere hier last van hebben.
Ik heb zelfs twee maal kortsluiting gehad.
Het tussenstuk is te zwaar voor het gewicht wat er op drukt.
Met beweging door gebruik krijg je vonken en stopt het aparaat.
Een schadelijk omsingeld voor 100 euro!!

Niet meer op t.v. met dure haarstylisten en programma's waar het in geweest is maar aanprijzen dat het niet schadelijk is voor het haar ondanks dat jet een hitte apparaat is!!

Tel Sell
    Geachte mevrouw Schutter,Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en wij hebben getracht telefonisch contact met u op te nemen. Dit bleek helaas zonder resultaat. Wij zullen het in de loop van dit weekend nogmaals proberen. Wij willen u alvast vriendelijk verzoeken de klantgegevens op te zoeken (klantnummer, bestelnummer), aangezien wij met de genoemde adresgegevens geen klantenkaart kunnen terugvinden. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
    Tel Sell
    Geachte mevrouw,Wij hebben opnieuw getracht telefonisch contact met u op te nemen, maar dit bleek opnieuw zonder resultaat. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk een reactie achter te laten met een dag (of meerdere dagen) en tijdstip waarop u het beste te bereiken bent. Daarnaast nogmaals het verzoek ons te voorzien van een klantnummer of bestelnummer, zodat wij de kwestie direct verder kunnen nagaan.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare

Ook een klacht indienen over Tel Sell?