Opgelost door Tel Sell: komen belofte niet na

zweers

15 februari 2014 fitnesstoestel besteld, er ongeveer 5 keer achteraan gebeld en kreeg elke keer de toezegging dat er binnen twee weken geleverd gaat worden!!
ik heb vandaag, 26 mei 2014, de bestelling geannuleerd (ben inmiddels al 7 weken te laat met het kado)
Men had zelfs de brutaliteit om te melden dat ik mijn geld binnen 28 dagen teruggestort krijg (dan hebben ze al vier maanden 164,85 euro op hun rekening gehad!!)
Ik heb geen vertrouwen meer in Tellsell!!!

Z.s.m geld terugstorten!!!

Tel Sell
    Geachte,Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Onze Klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
    Tel Sell
    Geachte,Naar aanleiding van uw bericht heeft onze Klantenservice inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebt, raden wij u aan een bericht te verzenden aan klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
    zweers
    twee dagen na het plaatsen van de klacht, werd ik opgebeld, zij deden mij het voorstel om mijn geld binnen 5 werkdagen terug te storten, wat ook gebeurd is!
    Toch vind ik dat men moet laten weten dat wanneer je iets besteld en het is de eerste 4 maanden niet leverbaar , dit kenbaar moet maken tijdens de bestelling! zodat de klant die 4 maanden zijn geld in eigen beheer kan houden.

zweers

Ook een klacht indienen over Tel Sell?