Opgelost door Tel Sell: Levertijd schuift steeds maar op

Ortisei

Op 28 febr. 2014 een Wonder Core Deluxe besteld. Het bedrag werd vrijwel direct afgeschreven en de levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden. Betaling zou pas worden afgeschreven 14 dagen voor levering! Op deze site heeft een lotgenoot hetzelfde probleem aangekaart. Deze klacht werd in één week opgelost met een levering! Om levering te bespoedigen moet je dus openbaar gaan aanklagen: dat helpt kennelijk wel in tegenstelling tot keurig op je beurt wachten.
Ik wil zo spoedig mogelijk geleverd krijgen waar voor ik begin maart 2014 reeds heb betaald!!!

Levering per direct!

Tel Sell
    Geachte heer/mevrouw,Naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas heeft onze Klantenservice inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebt, raden wij u aan een bericht te verzenden naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare
    Ortisei
    Op zich erg verheugd: levering binnen een week nadat ik een openbare aanklacht in het vooruitzicht stelde. Maar toch vervelend dat het zo moet: waarom is een dergelijk drukmiddel nodig?
    De reden waarom ik nog niet accepteer is dat ik € 164,85 heb betaald en uit coulance een korting zou krijgen van € 45,90. Op de afleverbon wordt reeds € 118,95 genoemd als betaald bedrag: ik heb dus € 164,85 en verzoek het verschil ad € 45,90 per omgaande over te maken op bekende nummer.
    Tel Sell
    Geachte mevrouw mevrouw Looijenga,Naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas heeft onze Klantenservice inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebt, raden wij u aan een bericht te verzenden naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare
    Ortisei
    Klagen op klachtensite loont de moeite: men loopt dan in een keer harder dan hard. Blijft toch vreemd, maar je kunt wel je voordeel er mee doen!

Ook een klacht indienen over Tel Sell?