Op 28 febr. 2014 een Wonder Core Deluxe besteld. Het bedrag werd vrijwel direct afgeschreven en de levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden. Betaling zou pas worden afgeschreven 14 dagen voor levering! Op deze site heeft een lotgenoot hetzelfde probleem aangekaart. Deze klacht werd in één week opgelost met een levering! Om levering te bespoedigen moet je dus openbaar gaan aanklagen: dat helpt kennelijk wel in tegenstelling tot keurig op je beurt wachten. Ik wil zo spoedig mogelijk geleverd krijgen waar voor ik begin maart 2014 reeds heb betaald!!!
Gewenste oplossing
Levering per direct!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
4 reacties
Auteur
Tel Sell
Datum
Geachte heer/mevrouw,Naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas heeft onze Klantenservice inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebt, raden wij u aan een bericht te verzenden naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet, Tel Sell Webcare
Auteur
Ortisei
Datum
Op zich erg verheugd: levering binnen een week nadat ik een openbare aanklacht in het vooruitzicht stelde. Maar toch vervelend dat het zo moet: waarom is een dergelijk drukmiddel nodig? De reden waarom ik nog niet accepteer is dat ik € 164,85 heb betaald en uit coulance een korting zou krijgen van € 45,90. Op de afleverbon wordt reeds € 118,95 genoemd als betaald bedrag: ik heb dus € 164,85 en verzoek het verschil ad € 45,90 per omgaande over te maken op bekende nummer.
Auteur
Tel Sell
Datum
Geachte mevrouw mevrouw Looijenga,Naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas heeft onze Klantenservice inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar volle tevredenheid is afgehandeld. Indien u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebt, raden wij u aan een bericht te verzenden naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet, Tel Sell Webcare
Auteur
Ortisei
Datum
Klagen op klachtensite loont de moeite: men loopt dan in een keer harder dan hard. Blijft toch vreemd, maar je kunt wel je voordeel er mee doen!
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Tel Sell?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.