Opgelost door Tel Sell: na 1 jaar nog steeds het teveel betaalde bedrag niet terug.

content Opgelost

Op 21-01-16 heb ik een 03614001 Miss
Hourglass Belt Zwart - S/M voor € 29,95. Deze was enige tijd niet leverbaar. Ik heb toen per mail aangegeven dat ik van de koop afzie en dat mij het betaalde bedrag graag terug zie op mijn rekening. Nu zijn wij al een jaar verder maar tot op heden heb ik mijn geld niet terug ontvangen. Ik heb jullie hier meerdere malen over gemaild. Eerst was er een technische storingen dat krijg ik de reactie wij gaan het doorsturen naar de financiële afdeling. Maar goed tot op heden heb ik het betaalde bedrag retour ontvangen.

Het bedrag van € 29,95 ontvangen op mijn rekening.

Tel Sell is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

manii
    Tot op heden geen reactie ontvangen of terug betaling. Ik zou het fijn vinden als mijn verzoek behandel wordt.
    manii
    Het feit dat Tel sell totaal niks van zich laten horen. Vind ik een kwalijke zaak. Het wordt tijd dat Tel sell niet over de rug van de consument op deze manier zijn geld verdiend. Want ik zie dat ik niet de enige ben die nog geld terug krijgt van hen.
    Is opgelost

manii
Uiteindelijke oplossing Geld is terug gestort.