Klacht Tel Sell: Na 21 dagen nog geen terugbetaling ontvangen (!)

Klachtnummer
# 120669
Gebruiker
mmes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 12 juni 2015 een de Wonder Core 2 besteld. Op de site stond dat het direct leverbaar was. Na 6 werkdagen heb ik nog steeds geen product ontvangen en ik heb een mail naar Tell Sell gestuurd wanneer ik de Wonder Core 2 kan verwachten. Helaas kon Tell Sell de Wonder Core 2 niet binnen korte termijn leveren. Desondanks de geboden oplossing van Tell Sell, heb ik de bestelling op 25 juni 2015 geannuleerd, omdat Kijkshop de Wonder Core 2 wel de volgende dag kon leveren.

Op 29 juni 2015 heb ik van Tell Sell een creditnota ontvangen, die betrekking heeft op de door mij geannuleerde bestelling. Tot op heden heb ik dit bedrag nog steeds niet ontvangen, zelfs niet na een herinneringsmail van 27 juli 2015.

De oplossing

Volgens de wet is Tell Seel verplicht om, binnen veertien dagen na ontbinding van de overeenkomst, het volledige aankoopbedrag (inclusief de bezorgkosten en administratiekosten) terug te betalen. Inmiddels is deze termijn verstreken.

OPLOSSING:
Daarom verzoek ik Tell Sell om alsnog het openstaande bedrag binnen 5 dagen te storten inclusief de wettelijke rente vanaf het overschrijden van de termijn voor terugbetaling.

1 reactie

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw Dijo,

    Wij hebben u gisteren reeds gemaild en vandaag getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat. Om deze reden heeft onze klantenservice u vandaag opnieuw een e-mail gestuurd.

    Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com.

    Met vriendelijke groet,

    Tel Sell Webcare

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen