Klacht Tel Sell: nutri blender nooit geleverd

dennis

wij hebben bijna 1 jaar geleden een bestelling gedaan bij tell sell hierbij zouden wij een nutri blender geleverd krijgen.
Meerdere malen telefonisch contact gehad en uiteraard zou het met enige vertraging alsnog geleverd worden.

Maar tot op de dag van vandaag nooit geleverd. Wij vermoeden dan ook dat het helaas nooit geleverd zal gaan worden.

alsnog leveren !

Tel Sell
    Geachte heer Hoftijzer,Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Onze Klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
    Tel Sell
    Geachte heer Hoftijzer,Naar aanleiding van uw bericht heeft onze Klantenservice inmiddels telefonisch contact met u opgenomen. Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan adviseren wij u een e-mailbericht te verzenden aan klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
    dennis
    wederom wordt het uitgesteld tot ergens in augustus 2014 dit hebben we nu al zo vaak gehoord sinds september 2013.
    Wij wensen ook geen gratis dingetjes om ons zoet te houden.
    Wij willen gewoon onze nutri blender meer vragen we niet!
    dennis
    Wij vermoeden dat dit nooit opgelost gaat worden !Tell sell blijft ernstig in gebreke (nu al bijna 1 jaar) Nu weer aan het lijntje gehouden ,(augustus 2014 zal het geleverd worden) Ach ja dit hebben wij al gehoord sinds september 2013. .Wij kunnen niets anders doen dan afwachten !( tegen beter weten in)Maar voor ons nooit meer Tell sell dat mag duidelijk zijn.

dennis

Ook een klacht indienen over Tel Sell?