Opgelost door Tel Sell: Perfect cane na 2 weken niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108794
Gebruiker
luuk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een perfect cane besteld als kado voor mijn moeder maar helaas de verjaardag is voorbij maar geen wandelstok.
Bestelling geplaatst op 21 April
Afgelopen maandag een Mail gestuurd maar hierop geen reactie.

De oplossing

Zo snel mogelijk het bestelde en betaalde product leveren

3 reacties

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte heer Tieben,Uw klacht is in behandeling genomen.
    Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare
  2. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte heer Tieben,
    Naar aanleiding van uw klacht heeft onze klantenservice inmiddels contact met u opgenomen. Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com.
    Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare
  3. Auteur
    luuk
    Datum
    Beetje jammer dat het via klachtenkompas moet.
    Doe net als andere webwinkels en houd de mensen op de hoogte.
    Een reactie op een mail zou ook wel prettig zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
luuk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen