Klacht Tel Sell: perfecter fusion styler

Klachtnummer
# 66863
Gebruiker
nvt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn vriendin heeft besteld 28 feb jl de perfecter fusion styler, op mijn aanraden, ik was nl tevreden. Ze heeft het meteen betaald, dezelfde datum, 99 ,95 euro. na 3 weken had zij het nog niet ontvangen, en heeft ze gebeld, de levertijd zou heel lang duren werd er gezegd, waarop zij het annuleerde. Haar is toen beloofd dat ze binnen 6 weken haar geld terug zou krijgen. tot op heden is dat nog niet gebeurd. Ik ben er dodelijk mee aan dat ik haar dit advies gaf. hieronder haar gegevens.
Mevr Bootz stationsweg 95 1852 LN Heiloo tel 072-5335319
betalingskenmerk 9404539198
rekeningnummer: 46 90 17 759
Ik zou zeggen "doe er iets aan" Ik ben nl van plan contact op te nemen met de consumentenbond, ik vind het nl ronduit schandalig

De oplossing

graag het geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw Dubbeld,
    Naar aanleiding van uw klacht heeft onze klantenservice inmiddels contact met u opgenomen. Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com.
    Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare

Ook een klacht indienen over Tel Sell?