Klacht Tel Sell: problemen met betaling

Klachtnummer
# 83421
Gebruiker
amandamartin16
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf begin maart tot half augustus gewacht op een product. Automatische incasso aaangegeven bij tel sell. In september gaat het goed, maar in oktober niet de laatste incasso afgehouden. Opeens krijg ik een brief van een incasso bureau ivm betaling en gelijk 20 euro erboven op. Moet ik nu boete omdat hun de administratie niet op orde hebben??

De oplossing

Incasso bureau kosten kwijtschelden en gewoon de laatste termijn kunnen betalen

2 reacties

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw Strolenberg,
    Uw klacht is in behandeling genomen.
    Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare
  2. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw Strolenberg,
    Nav het telefoongesprek op 10-11-2014 hebben wij ons standpunt duidelijk uitgelegd.
    Het spijt ons te vernemen dat u nog steeds niet tevreden bent.
    Wel beschouwen wij de klacht als opgelost.
    Voor verdere vragen verwijs ik u naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,
    Telsell Webcare

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen