Klacht Tel Sell: Slechte retour service - na 38 dagen nog steeds geen geld op mijn rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 55586
Gebruiker
J.W.
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik vind het totaal geen service, als ik na 38 dagen mijn geld nog niet terug heb.
Op de website staat dat ik het aankoop bedrag binnen 28 dagen op mijn rekening zou moeten hebben.

Pakket heb ik op 19 februari verstuurd, en op 30 maart nog steeds geen geld ontvangen. Zonder opgaaf van reden.

Na e-mail contact wordt beloofd het met spoed verwerkt zal worden en dat het binnen een week zal worden overgemaakt. Binnen een week??? Dat is geen spoed, dat kan binnen een dag.

De oplossing

Binnen een dag terugstorting van mijn geld, met een financiële compensatie voor het ongemak en overschrijding van de betalingstermijn.

4 reacties

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw van der Werf,
    Naar aanleiding van uw klacht heeft onze klantenservice inmiddels contact met u opgenomen. Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com.
    Met vriendelijke groet,
    Tel Sell Webcare
  2. Auteur
    J.W.
    Datum
    Ik heb nu inderdaad na 43! dagen mijn geld terug na meerdere malen gemaild en ook gebeld te hebben. En dat terwijl er een betalingstermijn van 28 dagen gegarandeerd wordt. Ik heb echter geen enkele compensatie gekregen voor het gemaakte ongemak en daar ben ik zeer ontevreden over.
    En naast al 2,50 garantieserivce betaald te hebben bij de aanschaf van dat apparaat, wordt dit bedrag nogmaals van mijn retourbetaling ingehouden, dus heb ook nog te weinig teruggekregen.
  3. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte mevrouw van der Werf,Onze Klantenservice heeft naar aanleiding van uw reactie opnieuw telefonisch contact met u opgenomen, waarbij wij ons standpunt meerdere malen uiteengezet hebben. Het spijt ons te vernemen dat u niet akkoord bent met de geboden oplossing, echter beschouwen wij de klacht hierbij wel als afgehandeld.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
  4. Auteur
    J.W.
    Datum
    Geen goede afhandeling vanuit Tel Sell. Er wordt korting geboden op een nieuwe bestelling, terwijl ik natuurlijk na deze slechte service geen nieuwe bestelling meer zal plaatsen. Dus deze oplossing is geen oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.W.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen