Klacht Tel Sell: Vervolg op klacht van 10-6-2013 nr # 28227; opnieuw niet nakomen van toezegging

knienke

Op 6 februari 2013 bestelde ik 2 Pajama Jeans; op 19 maart werd het bedrag van mijn rekening geïncasseerd. Na lang klagen en mailen kreeg ik in de week van 13 juni één exemplaar geleverd en werd toegezegd dat in week 28 de tweede zou worden gestuurd. Inmiddels is het week 29 en opnieuw geen levering en geen enkel bericht vanuit Tel Sell.

Prompte levering zoals al meerdere malen door Tel Sell is toegezegd. Indien levering niet mogelijk is bericht hierover en een voorstel voor compensatie. Geld terug voor de tweede broek (die bij meebestelling goedkoper is) zou het minste zijn maar ik heb het bedrag door alle vertraging en slechte communicatie ruim 4 maanden op mijn rekening moeten missen. In de voorwaarden van Tel Sell staat dat zij incasseren als het product voorradig is, dit is echter niet wat is uitgevoerd. Graag ontvang ik uw voorstel.

Geachte mevrouw Bol,
    Uw klacht is in behandeling genomen en onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
    knienke
    Afgelopen zondag 21-7 werd ik door Klantenservice gebeld met de mededeling dat zij nog niet kunnen leveren; de optie om de gehele bestelling te annuleren werd niet geboden (er is 1 exemplaar geleverd en dat zou niet meer retour kunnen worden gestuurd). 2e exemplaar met lagere prijs waardoor gemiddelde prijs stuk lager ligt zou wel geannuleerd kunnen worden maar dat doet geen recht aan mijn klacht. Levertijd wordt opnieuw ingeschat als 2 weken maar kan niet worden gearandeerd. In afwachting...
    knienke
    Ondanks dat ik vorige keer had aangegeven dat ik NIET gebeld wenste te worden maar informatie via de mail wilde ontvangen kreeg ik zojuist opnieuw een telefoontje dat het product niet leverbaar is op dit moment. Aangeboden oplossing: een kortere broek opsturen (die 5 cm korter is en dus totaal niet lang genoeg is) of terugbetalen van de verzendkosten. Tel Sell sprak de verwachting uit dat het door mij bestelde artikel helemaal niet meer leverbaar zou komen, dus eigenlijk kon ik beter annuleren.
    knienke
    Overigens had ik op 26-7 via mail bericht gekregen: Zoals telefonisch afgesproken stuur ik u hierbij informatie over de levering van uw bestelling. Helaas is de nieuwe voorraad van de Pajama Jeans (N) L Blue Bootcut nog niet bij ons geleverd. Wij verwachtten de voorraad deze week te ontvangen, echter hebben wij hiervan nog geen bevestiging ontvangen van onze leverancier. Het is mogelijk dat de voorraad eind deze week binnenkomt en anders zal dit volgende week (week 31) zijn. Opnieuw onjuist!
    Tel Sell
    Geachte mevrouw Bol,Naar aanleiding van uw berichten via klachtenkompas hebben wij meerdere malen contact met u gehad. In het laatste gesprek hebben wij meerdere malen ons standpunt uiteengezet aangaande deze kwestie. Het spijt ons te vernemen dat u niet akkoord gaat met een van de geboden oplossingen. Aangezien wij geen andere oplossing kunnen bieden, beschouwen wij deze klacht als afgehandeld. Indien u alsnog akkoord gaat met een van de oplossingen, vernemen wij dit graag middels een e-mailbericht aan klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,
    knienke
    In het telefoongesprek heb ik nogmaals aangegeven dat de levering van 1 broek voor mij geen goede optie was; ik heb deze eerder niet geretourneerd omdat werd aangegeven dat de 2e broek spoedig zou volgen. Nu wordt mij verteld dat het artikel niet meer leverbaar is, maar de geleverde broek (die nog in de ongeopende doos zit) kan volgens u niet meer geretourneerd worden. Uw aanbod om de 2e broek te annuleren en de verzendkosten te vergoeden vind ik erg mager gezien de lange duur van dit traject.
    knienke
    De bestelling is op 6 februari 2013 gedaan en op 19 maart werd het bedrag van mijn rekening geïncasseerd. Zonder enige communicatie vanuit Tel Sell heb ik lange tijd gewacht. Pas nadat ik veelvuldig ging klagen kreeg ik half juni één exemplaar gestuurd met de toezegging dat de tweede op korte termijn zou volgen. Nu is het 1 augustus en wordt mij verteld dat het artikel niet meer leverbaar is en dat ik de eerder geleverde broek niet kan retourneren, terwijl ik daar niets mee kan.
    Tel Sell
    Geachte mevrouw Bol,Zoals hierboven aangegeven vinden wij het spijtig dat u niet akkoord gaat met de geboden oplossingen. Helaas kunnen wij u verder niet helpen en beschouwen wij daarom de klacht als afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    knienke
    Absoluut geen goede zaak, slechte afhandeling van Tel Sell. Aangezien ze ook op KlachtenKompas niet correct reageren (bij aankoop van een set dient ook bij deel levering de aankoop ongedaan te kunnen worden gemaakt). Klacht wordt opnieuw met klantenservice Tel Sell opgenomen.

Ook een klacht indienen over Tel Sell?