Klacht Tel Sell: wel betalen, geen artikel ontvangen

Annie50

5 februari jl. heb ik bij tel sell de handy lux lampen besteld. er is waarschijnlijk wat mis gegaan bij de bestelling. want ik heb mijn bestelling nóg niet binnen. sinds die tijd bel ik steeds met de klanten service. en vaak gehoord. mag ik u met een half uurtje terug bellen? maar dan bellen zie niet. ik heb € 39.90 betaald. je krijgt geen 4 maar acht gekleurde lampjes. maar helaas! niks maar wel betalen! ik word gewoon aan het lijntje gehouden! de man die ik 19-02-2019 aan de lijn had zei, ze gaan vandaag de deur uit. morgen heeft u ze in huis. niet dus!

dat ze me de € 39.90 terug storten op mijn rekening. of alsnog mijn bestelling versturen.

Annie50
    Als het niet word opgelost. Prima! Dan ga ik ermee maar Kassa. (belbus) Consumentenbond. Geld terug op de lampjes. En hou me verder niet aan het lijntje!

Annie50
5 februari de klacht ingediend over tel sell. ik kan me niet heugen dat het geld terug is gestort op mijn rekening. ik wil mensen adviseren geen bestellingen te doen bij dit bedrijf.

Ook een klacht indienen over Tel Sell?