Opgelost door Tel Sell: Zeer lange levertijden, en echt een slechte klante klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87136
Gebruiker
peter de ruiter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Drie maanden geleden een product besteld en direct betaald. Deze zou binnen 2 weken na betaling geleverd worden mits voorradig, volgens de site was deze ook voorraadig. 3 weken later gebeld en wordt er gezegd dat de website niet up toe date zou zijn geweest, dus kon ongeveer 6 tot 8 weken nog geduld hebben. Nu 3 maanden verder is er nog steeds niks en ze weten niet hoelang dit nog ga duren, zelfs voor geld teruggave moet ik 2 weken wachten. We leven in een digitaal tijdperk ik vindt alles bij elkaar gewoon een grote ellende van tel sell, bij deze doe ik hier nooit van mijn leven geen zaken meer mee. Stelletje oplichters zijn het !!!

De oplossing

Spoedig mogelijk geldteruggave of snelle levering van het gewenste product

2 reacties

  1. Auteur
    Tel Sell
    Datum
    Geachte heer de Ruiter,Na raadpleging van uw klantenkaart zien wij dat onze klantenservice vandaag reeds contact met u opgenomen en de bestelling is geannuleerd. Het bedrag zal zoals u wenst worden teruggestort.Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com.Met vriendelijke groet,Tel Sell Webcare
  2. Auteur
    peter de ruiter
    Datum
    Ik hoop ook dat dit spoedig geregeld wordt, dan ben ik tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter de ruiter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tel Sell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen