Klacht Tele2: "Stuck" order dramatisch slecht afgehandeld door Tele2

Klachtnummer
# 250658
Gebruiker
C.P. Colijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In eerste instantie een contractverlening met nieuw toestel aangevraagd via Mobiel.nl bij Tele2. Deze order kon niet worden verwerkt door Mobiel.nl omdat er nog een order open zou staan. Na het nodige nabellen en heen en weer gestuurd te zijn bleek dit te gaan om een zogenoemde "stuck" order bij Tele2. Hoewel dit een bekend administratief probleem is bij Tele2 kon niemand zeggen hoe lang dit zou gaan duren en tot die tijd kon er geen "nieuwe" order worden uitgevoerd. Aangezien wij op vakantie gingen en de telefoon ook als camera wilden gebruiken dan maar een los toestel aangeschaft. In de vakantie is de order vervolgens toch onverwacht alsnog uitgeleverd. Hierover direct met Mobiel.nl geschakeld en de orden geannuleerd. Bij Mobiel.nl is dit verder keurig terug gedraaid maar Tele2 bracht alsnog aangepaste abonnenmentskosten en toestelhuur in rekening. Bij diverse poging dit geld terug te krijgen komt er soms geheel geen terugkoppeling en soms terugkoppeling die kant nog wal raakt. Telefonisch zegt men iedere keer toe de klacht opnieuw te gaan onderzoeken maar een oplossing blijft uit. Ook op een formele klacht (met een formele reactietermijn van maar liefst 30 dagen!) komt geen enkele terugkoppeling. Tele2 neemt zijn klanten duidelijk op geen enkele manier serieus.

De oplossing

Order is door toedoen van Tele2 veel te laat uitgeleverd en zou geheel geannuleerd moeten worden en toestelhuur (voor een toestel dat direct en correct is teruggestuurd) zou per omgaande moeten worden geretourneerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?