Klacht Tele2: 'Bevriezen' abbo gedurende half jaar buitenlandstage

Klachtnummer
# 170919
Gebruiker
Nick Cornelissen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al een tijd vaste klant bij tele2 en ik ben altijd erg tevreden over de service, alleen nu even niet. In Januari ga in een half jaar naar Maleisi√ę voor studiegerelateerde bezigheden. Mijn huidige toestel is kapot en ik heb nu een nieuwe nodig. Wanneer ik een abonnement afsluit ga ik dus een half jaar lang mijn abonnementskosten betalen terwijl ik nergens gebruik van maak. Dit vind ik absurd. Als grote partij in Nederland welke zich voornamelijk richt op studenten vind ik dat je ook hier rekening mee hoort te houden! Je wilt hierdoor geen vaste klanten verliezen neem ik aan, toch? Ik zou graag willen dat jullie met een passende oplossing komen. Groeten Nick

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is dat Tele2 mijn contract 'bevriest' ofwel pauzeert gedurende mijn periode dat ik in het buitenland ben. Bij terugkomst kan het abonnement uiteraard gewoon weer hervat worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen