Klacht Tele2: 'Bevriezen' abbo gedurende half jaar buitenlandstage

Nick Cornelissen

Ik ben al een tijd vaste klant bij tele2 en ik ben altijd erg tevreden over de service, alleen nu even niet. In Januari ga in een half jaar naar Maleisi√ę voor studiegerelateerde bezigheden. Mijn huidige toestel is kapot en ik heb nu een nieuwe nodig. Wanneer ik een abonnement afsluit ga ik dus een half jaar lang mijn abonnementskosten betalen terwijl ik nergens gebruik van maak. Dit vind ik absurd. Als grote partij in Nederland welke zich voornamelijk richt op studenten vind ik dat je ook hier rekening mee hoort te houden! Je wilt hierdoor geen vaste klanten verliezen neem ik aan, toch? Ik zou graag willen dat jullie met een passende oplossing komen. Groeten Nick

Mijn gewenste oplossing is dat Tele2 mijn contract 'bevriest' ofwel pauzeert gedurende mijn periode dat ik in het buitenland ben. Bij terugkomst kan het abonnement uiteraard gewoon weer hervat worden.

Ook een klacht indienen over Tele2?