Klacht Tele2: 1 maand gewacht op sim-only abonnement met zeer onvriendelijke afloop.

Kirsten

Op 4 maart een sim-only abonnement besteld via de website. 8 maart had ik nog steeds geen e-mail en ook geen simkaart ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice, toen werd mij verteld dat mijn bestelling geannuleerd was omdat er problemen zouden zijn met mijn adres (kortgeleden verhuisd) in het systeem van Tele2. Ten eerste ben ik hier nooit van op de hoogte gesteld.

Vervolgens werd me verteld dat het binnen 8 werkdagen opgelost zou zijn. Tussendoor nog een aantal keer contact gehad en ik werd telkens afgescheept met "de afdeling heeft het wel al opgepakt maar je moet nog even geduld hebben". Vervolgens op 20 maart, de dag dat het opgelost zou moeten zijn, weer contact opgenomen. Nee hoor, het was nog niet opgelost, ik moest nog maar even wachten. 22 maart contact gehad, nog steeds niet opgelost. Toen werd me beloofd dat het diezelfde dag nog opgepakt zou worden en anders maandag 25 maart.
Ook 22 maart een klachtenformulier ingevuld, hierover zou ik teruggebeld worden. Dit is nooit gebeurd, op 26 maart kreeg ik een mail met "Mijn collega heeft een ticket doorgestuurd en momenteel zijn ze er nog mee bezig om het op te lossen".

26 maart weer contact opgenomen, en opnieuw, nog steeds niet opgelost.
Natuurlijk ook al geïnformeerd of er geen andere manier was, bijvoorbeeld door de simkaart op het adres van mijn ouders te laten zetten. Nee, dit was absoluut niet mogelijk, dan zou de simkaart ook op naam van mijn ouders moeten komen staan.
28 maart weer contact gehad, mevrouw op de chat wist van niets en zei dat het opgelost was en ik dus naar de winkel kon om een sim-only abonnement af te laten sluiten.

29 maart naar een Tele2 winkel gegaan, maar nee hoor, er kwam een error bij mijn adres en een abonnement afsluiten was dus niet mogelijk. De medewerkster was zo vriendelijk om het abonnement wel op het adres van mijn ouders te zetten, haar woorden: "ik begrijp heel goed dat jij gewoon je abonnement wil, dus dit doen we gewoon".
Naast dat dit hele verhaal me enorm veel frustraties heeft opgeleverd en daarbij ook héél veel tijd én een maand geen abonnement, is mij tot twee keer toe toegezegd dat Tele2 me een vergoeding voor het ongemak zou aanbieden. Zodra ik de simkaart in bezit had moest ik maar weer even contact opnemen zodat ze konden kijken naar wat de vergoeding zou gaan worden. Ik heb op 2 en 3 april twee keer contact opgenomen hierover en twee keer werd ik afgescheept met dat er hiervoor geen vergoeding gegeven kon worden.

Ik wil graag dat Tele2 haar belofte nakomt en hier een vergoeding tegenover stelt. Ik ben de dupe van een falend systeem, word hiervan niet op de hoogte gehouden, moet elke keer zelf contact opnemen, word van het kastje naar de muur gestuurd en Tele2 wil hier alsnog niets extra's voor doen.

Ook een klacht indienen over Tele2?