Klacht Tele2: 1e prijs Klantonvriendelijkheid, onterechte incassokosten

Klachtnummer
# 91083
Gebruiker
Tele2?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Over de maand juni 2014 was ik nog 24,-- schuldig, halve maand abonnementskosten. Ik was in de veronderstelling tot 1-6-2014 lid te zijn van tele2. Ik kreeg een brief van een incassobureau om dat bedrag te betalen plus 40,00 incassokosten. Ik heb nimmer een herinnering/aanmaning gehad van Tele2. Volgens consumentenbond had dit moeten gebeuren en zijn de incassokosten niet terecht. Ik heb alles maar betaald onder voorbehoud van rechten, incl. incassokosten, anders kreeg ik een boeterente er bovenop. Die 40,00 is een onverschuldigde betaling en die wil ik terug. Ik heb getelefoneerd en gemaild. Taal noch teken van Tele2. Incassobureau heeft het dossier gesloten want alles is betaald. Maanden zijn we verder en Tele2 zwijgt: volstrekt klantonvriendelijk.

De oplossing

Teruggave van E 40,-- aan onterecht opgelegde incassokosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen