Klacht Tele2: 2,5 jaar betaald voor niet geleverde diensten

Anoniem

Ik heb 2 jr en 7 mnd geleden het alles-in-1 pakket afgesloten bij Tele2 en hierbij gebruikt gemaakt van de overstapservice. Het huidige vaste telefoonnummer zou worden geporteerd van Casema/Ziggo naar Tele2. Enkele maanden na in werken treden van het pakket bel ik Tele2 om te melden dat de telefoon nog steeds via Ziggo loopt. De klantenservice meldt mij dat dit vanzelf wordt geregeld en dat snel het nummer zal zijn geporteerd. Nu, 2 jr en 7 mnd later kom ik bij het op orde maken van de bekabeling in de meterkast achter dat de telefoon nog steeds uit het oude aansluitpunt komt ipv het Tele2 modem.
Ik heb Tele2 gebeld, waar de fout wordt erkend, en men gaat het zo spoedig mogelijk in orde maken. Hier ga ik niet mee akkoord, ik heb tenslotte 31 mnd lang €9,95 aan telefoonabonnement aan Ziggo betaald door een fout van Tele2. Na een brief wordt ik gebeld door Tele2 dat ze me maximaal 3 mnd kunnen bieden omdat ze geen notitie hebben van mijn belletje naar Tele2 in 2010 om het te melden ...

Een credit voor de niet geleverde telefoondienst

Ook een klacht indienen over Tele2?